Vylepšení DSA kampaní ve vyhledávání Google
Delší dynamicky generovaný nadpis. Delší dynamicky generovaný popisný řádek, který umožní zobrazit další informace o vaší firmě. A dynamicky generovaná URL adresa. To vše nám přinesou nové DSA kampaně.
Google stále vylepšuje zobrazování reklamních textů a tak si pro nás tento rok připravil další novinky. Na přelomu roku 2016 a roku 2017 došlo ke kompletnímu zavedení rozšířených textových inzerátů (ETA) ve vyhledávání. V průběhu příštího měsíce dojde tentokrát k vylepšení DSA kampaní. DSA reklamy pomáhají oslovit uživatele, bez nutnosti zadávání klíčových slov a reklamních textů. Dnes představil tři vylepšení DSA kampaní: page feeds, vylepšení kvality, rozšířené reklamy.
Kontrolujte produkty, které propagujete
Page feed vám dává větší kontrolu nad dynamickými kampaněmi s cílem propagovat pouze relevantní výrobky a služby svým zákazníkům. Jednoduše Vám poskytne feed, který chcete propagovat. Tyto informace využijete k definování, kdy se budou vaše reklamy zobrazovat, a kam nasměřujete své zákazníky na svých webových stránkách. Můžete taktéž využívat vlastní štítky k zorganizování reklam ve Vašich kampaní.
Jak to bude vypadat?
- Budou delší dynamicky generovaný nadpis.
- Bude delší dynamicky generovaný popisný řádek, který umožní zobrazit další informace o vaší firmě, než lidé kliknou na vaši reklamu.
- A bude delší dynamicky generovaná URL adresa.
A co Vám to přinese?
Dojde k zobrazování relevantnějších reklam. Delší nadpisy a popisné texty umožňují zobrazit další informace o vaší firmě, než lidé kliknou na vaši reklamu. Je důležité, aby se vaše reklamy zobrazovat pouze tehdy, když jsou nejvíce relevantní k tomu, co lidé hledají. Například, pokud jste bankovní poradce v Pardubicích, vaše reklamy by se měly zobrazovat pouze lidem, kteří hledají bankovní poradce v Pardubicích. To je hlavní důvod, proč Google zlepšuje účinnost DSA kampaní. Dle nejnovějších aktualizací Googlu, inzerenti dosáhnou zvýšení konverzního poměru a snížení CPA.
Zdroj: Google Blog