Správa PPC kampaní
PPC kampaně vedeme od roku 2007 a hledáme vždy nejefektivnější řešení. Každodenně pomáháme našim klientům vydělávat více.
PPC kampaně spravujeme pro řadu různých klientů. Reklamu vedeme tak, aby byla co nejefektivnější s co nejmenšími náklady. Soustředíme se reálnou návratnost investic, aby vám PPC reklamy co nejvíce vydělávaly. Nesledujeme pouze CTR, nebo počet impresí, ale především metriky týkající se konverzí. Specializujeme se ne jen na velké rozpočty (100 000 Kč měsíčeně), ale i menší rozpočty (3 000 Kč měsíčně)
PPC reklama: spravujeme efektivně kampaně.
Optimalizujeme i landing pages (cílové stránky). Aby byla PPC reklama skutečně účinná, je třeba optimalizovat konverze na cílových stránkách (CRO). Protože chcete zvyšovat obrat, nebo snižovat náklady, musíme optimalizovat i váš web, aby dosahoval ještě vyšších zisků.
Flexibilně se přizpůsobíme vašim požadavkům – potřebujete například napsat texty a nastavit kampaň, a dál si ji chcete vést sami? Nebo potřebujete vylepšit již probíhající PPC kampaň? Stačí říct, vše se dá domluvit.
Nevíte, který reklamní systém zvolit? Poradíme vám, zda je pro propagaci vašeho výrobku či služby vhodný AdWords, Sklik či jiné PPC systémy.
Proč je PPC reklama důležitá.
PPC kampaně jsou formou reklamy s vysokou návratností investic. Lze je přesně cílit, rychle nastavit, spustit a také výborně vyhodnocovat. Přes PPC reklamu přivedete na svůj web cílovou skupinu, kterou potřebujete.
Zákazníci uvidí vaše výrobky či služby na prvních místech ve vyhledávačích, na webech, které je zajímají.
Co díky PPC získáte.
- Reklamu s jednou z nejvyšších návratností investic.
- Možnost rychle zapínat a vypínat kampaně podle toho, jak potřebujete.
- Velmi relevantní návštěvníky, kteří se stanou vašimi zákazníky.
- Reklamu, u níž si přesně spočítáte, zda a jak moc se vám vyplatí.
- První pozice ve vyhledávačích i na obsahových webech. Zapamatují si vás také lidé, kteří na vaši reklamu napoprvé nekliknou – ovšem díky efektu pouhého vystavení se šance pro příště zvýší.
Jak při vedení PPC kampaní postupujeme.
Abychom pro vás udělali reklamu co nejlépe, detailně analyzujeme váš byznys. Společně potom stanovíme cíle PPC reklamy. Určíme typ reklamy (vyhledávání, bannery, remarketing) a vybereme systémy, kde PPC reklama poběží (AdWords, Sklik, Facebook apod.). Poté vám vytvoříme účty nebo převezmeme vaše současné. PPC kampaně nastavíme, napíšeme texty a vytvoříme kreativu. Kampaně kontrolujeme a upravujeme podle dosažených výsledků.
V čem se naše kampaně liší od konkurence.
Účet pro vedení PPC kampaní:
- MM Marketing - Klientovi samozřejmě vytvoříme jeho vlastní účet a poskytneme mu přístup se všemi právy. V případě, že klient není s vedením PPC kampaní spokojený, může kdykoli reagovat.
- Konkurence - Agentury často vedou reklamu na svých účtech a klient má přístup pouze k reportům.
Reporting a kontrola kampaní:
- MM Marketing - U nás klient vždy vidí do systému. Stejná úroveň přístupu je samozřejmostí – na výsledky se může klient kdykoli podívat sám.
- Konkurence - Některé agentury pouze posílají reporty a inkasují peníze, aniž by dávaly klientům všechna data, která jsou důležitá.
Měření a vyhodnocování kampaní:
- MM Marketing - S každým klientem nejdříve nastavíme cíle, spočítáme udržitelnou cenu za konverzi a dohodneme se, podle čeho budeme hodnotit úspěšnost kampaně.
- Konkurence - Klient se nedozví, jak a co v PPC kampaních sledovat. Musí se pak rozhodovat na základě dojmů a ne tvrdých dat. Příklad: agentura klade velký důraz na vysoké CTR a malý důraz na konverzní poměr.
Cena PPC kampaně
- MM Marketing - Cena začíná na 2 000 Kč (+ cena za prokliky)
- Konkurence - Ověřte si, za co u své agentury platíte. Vždy byste měli vědět, kolik platíte za nastavení/správu a kolik platíte systému za prokliky.
Kolik u nás stojí PPC reklama.
PPC kampaně vedeme pro malé, střední a velké klienty. Investice za nastavení je vždy jednorázová a začíná na 2000 Kč a vedení PPC reklamy začíná na 2000 Kč měsíčně.
Musíte také počítat s částkou investovanou do PPC systémů. Cena se řídí aktuální poptávkou – čím větší je zájem o dané slovo, tím vyšší je cena. Vytvoříme vám ale takovou kampaň, kde budeme optimalizovat vaše investice tak, abyste platili co nejméně.
V málo konkurenčním prostředí se ceny PPC reklamy drží skutečně velmi nízko. Pokud však nabízíte službu s velkou konkurencí, nebo velice žádané služby a máte v AdWords PPC reklamu na tyto výrazy, připravte se na to, že budete platit více.
MM marketing.cz má zkušenosti vedením mnoha různých PPC kampaní. Proto se dokážeme postarat o to, aby se vám vyplácela i dražší kampaň.
Jak snižujeme cenu za pay-per-click reklamu?
Jste-li například pracovní agentura zaměřená na poskytování práce v oboru informačních technologií, neinzerujeme na slovo práce. Namísto toho používáme slovní spojení jako práce v IT, práce programátor a další. Vaše konkurence bude ihned menší (nebudete se prát s pracovními agenturami nabízejícími všechny druhy prací) a vaše cena za proklik se výrazně sníží. Vaše reklamy budou ve vyhledávačích na vyšších pozicích a budou mít vyšší konverzní poměr.
O toto všechno se postaráme my. Služby naší reklamní agentury zahrnují přípravu kampaně (media plán, výběr vhodných klíčových slov, sepsání textů) a správu (sledování, optimalizace, reporty) PPC kampaní.