Sociální sítě
Chcete-li být na očích svým zákazníkům, musíte jít tam, kde jsou oni. Sociální sítě vládnou, a tak je nutností jít tam, kde to lidi milují. Buďte vidět na Facebooku, Twitteru, Google+, Instagramu, Youtube, nebo LinkedIn.
Zvyšte svoji popularitu na sociálních sítích a komunikujte se svými zákazníky.
Marketing na Facebooku
Vytvoření a správa stránky na Facebooku
Reklama na Facebooku
Strategie pro sociální sítě
Téměř dvě třetiny online populace v České republice má účet na Facebooku. Celá polovina z nich jej denně kontrolují. Aktuálně lidé využívají sociální sítě takovou měrou, že pokud chcete oslovit, co nejširší
škálu potenciálních zákazníků, musíte tam být. Vytvořením účtu na daném portálu sociální sítě, to pouze začíná.
- Posoudíme efektivitu vašeho dosavadního působení na sociálních sítích a doporučíme vám, jak aktivity vylepšit z pohledu konkrétních cílů.
- Pomůžeme vám s přípravou strategií a realizací jednorázových kampaní (soutěže, podpora prodeje).
- Pro klienty také vytváříme a spravujeme kanály v sociálních sítích.
Jak budeme postupovat s prací na sociálních sítích:
- Vytvoříme strategii s jasnou ziskovostí.
- Vytvoříme obsahový plán.
- Navrhneme grafickou podobu profilů.
- Vymyslíme, vytvoříme a dodáme obsah.
- Celou dobu budeme řídit Vaši stránku a kampaně na sociálních sítích.
- Zajistíme také komunikaci s vašimi fanoušky či followery.
Proč propagovat na Facebooku?
- Reklama na Facebooku je levná,
- Reklama na Facebooku je přesně zacílená,
- Reklama na Facebooku je okamžitě dostupná,
- Reklama na Facebooku je vysoce efektivní.
Přivedeme vám fanoušky, ale hlavně zákazníky. Umíme vytipovat přesně ty cílové skupiny, které mají potenciál se zajímat o váš produkt nebo službu, a oslovit je s relevantní reklamou.
Dle čeho můžeme reklamu cílit?
- Sociodemografické údaje: věk, místo bydliště, zájmy, pohlaví, rodinný status, dosažené vzdělání.
- Fanoušky vaší stránky a přátele vašich fanoušků.
- Zákazníky z vaší databáze identifikované pomocí telefonních čísel nebo emailů.
- Remarketingem na lidi, kteří navštívili váš web.
- Dynamický remargeting, kterým zobrazujeme návštěvníkům vašeho webu reklamu přesně na ty produkty, které si u vás prohlíželi.