PPC reklama
PPC reklamu Vám zacílíme na potencionálního zákazníka. Při využití PPC reklamy platíte jen za proklik na Váš web. Nabízejte svoje služby právě tehdy, kdy se o ně zákazníci zajímají.
PPC reklamě a nastavování kampaní nich se věnujeme od roku 2007.
Prvořadým kritériem je pro nás efektivita kampaní a dosahování stanovených cílů. PPC kampaně (pay per click) jsou jednou z důležitých součástí výkonnostního marketingu, při kterých je jediným měřitelným cílem výkon. Preferovaná WIN-WIN strategie spolupráce (klient-agentura) je založená na možném successfee modelu.
Našim klientům pomáháme a navrhujeme strategie v rámci PPC systémům Adwords a Sklik. Chceme našim klientům přinést co nejlepší návratnost investic. Nejdůležitější je pro nás, aby investice, které klient investuje do svých PPC reklam, mu zajistila dohledatelnost, u eshopů hlavně zisk a u brandových kampaní zvýšení impresí. Postaráme se o celý proces kompletně se vztahující k PPC reklamě. Od vytvoření účtu v AdWords či Skliku přes nastavení kampaní až po pravidelný reporting.
Proč investovat do reklamy ve vyhledávačích?
- Vaše zboží nabízíte přímo lidem, kteří o ně stojí a právě je vyhledávají.
- Pro většinu firem jsou kampaně ve vyhledávání jednou z nejefektivnějších forem reklamy.
- Reklamy přináší vysokou návratnost investic.
- Reklamu snad vypnete a zapnete např. v případě, že máte nějaký produkt v akci
Jakou podobu může mít Vaše reklama?
- Brandové reklamy (reklama pro zvýšení povědomí Vaši značky).
- Reklamy na obecná klíčová slova.
- Produktové kampaně (reklamy na konkrétní produkty, kde se zobrazí ceny a fotky produktů).
- Remarketingové zaměřené kampaně (zacíleno na zákazníky, kteří již navštívili Vaše internetové stránky).
Výhody PPC reklamy:
Mezi hlavní výhody PPC kampaní patří transparentní způsob spravování kampaní, jasné cíle a pravidelný reporting. Další výhody jsou:
- Účtovány jsou pouze vstupy na váš web.
- Nejlevnější forma online propagace.
- Přehlednost kampaní, sestav a info o rozpočtu.
- Lze spustit a zastavit okamžitě.