Párování produktů
Napároval se váš produkt tam kam nechcete? Nespárovaných produktů máte více než by jste si přál? A nevíte, jak tento problém vyřešit?
Zbožové srovnávače mají vlastní kategorie pro e-shopy v placeném PPC režimu, do kterých zařazují vaše produkty.
A k tomu především potřebují, aby vaše produkty byly dobře pojmenované a zařazené do správné kategorie ve vašem XML souboru. Úspěšně napárovaný produkt bude správně přiřazen na produktovou kartu a viditelný v detailu nabídky. Pokud produkt nebude spárován, bude se zobrazovat pouze ve fulltextovém vyhledávání, ve kterém je jeho viditelnost mnohonásobně menší a šance na proklik a následně i konverzi se tak snižuje.
Aby párování proběhlo úspěšně, musí XML feed obsahovat správný název, výrobce, produktový kód a další atributy pro přesné určení produktu. Důležitým tagem pro spárování produktu je CATEGORYTEXT. Tento tag by měl obsahovat úplnou cestu k produktům, tzn. skrz kategorii a příslušné podkategorie. V případě špatně vyplněné cesty nemusí být produkty zařazeny do příslušných produktových karet, nebo mohou být napárovány na špatné produkty.
Myslete na prodeje a párování produktů rozhodně nepodceňujte. Pokud chcete mít kompletní přehled o spárovanosti vašich produktů na Heurece a Zboží, vyzkoušejte spolupráci, kde Vám v této problematice zbožových srovnávačů poradíme. Projdeme nespárované produkty a u těch, které je možné napárovat, provedeme potřebné úpravy, aby se produkty správně napárovaly na produktové karty ve zbožových srovnávačích.